~Selamat Datang ke Dapur Eina & Family~






Terima Kasih Daun Keladi...

Sunday, June 26, 2011

SUKA-SUKI SUKAN ANAK2 PASTI 2011

Hari ni 1 hari lagi kami berjemur panas..dah sunburn gila muka nih...masak pun belum lagi...makan yang sek PASTI sediakan tadi..then petang ni goreng kopok lekor...jap2 lagi baru nak mula operasi kat dapur...x tau nak masak apa lagi ni....

Layan je lah ye gelagat anak2 ni....jangan muntah hijau sudah....tapi best gile sukan PASTI tahun ni...anak2 pun banyak hadiah...Encik Hubby pun x ketinggalan masuk acara..dia masuk acara tiup belon dapat 1st prize lagi...acara motor lambat dapat no 4...hehehe....

Alang excited nak start game...

Angah jadi tukang pegang bendera...

Sian Alang..dah la kecik..terkedek2 bawak bola yg besar dr dia..hihihi

Yeah..yeah..angah dapat no 1..ngan cikgu2 lari sama...

Yeayyy..dapat no 1...

Yeayyy..angah pun dapat no 1...

Alang tengah isi air dalam botol...

Koleksi hadiah tahun ni..yeahhh KAMI BOLEH...

11 comments:

Nieza said...

wahh best tu..dapat hadiah..tahniah:)

eina said...

nieza: memang best kak...ank2 la yg plg suka...budak2 kan...

kak ina kl said...

tentu anak gembira dapat hadiah kan.
tak apalah nak buat camner klu semua anak lelaki..tak nak cuba lagi ker?

eina said...

kak ina: mmg depa gembira sakan...hehehe..mmg sekrg tgh pregnant..bln 11 ni insyaallah deliver..doa2 kan eina dpt gegirl ekk...

ady said...

as-salam eina
wahhh..happy2 betul anak2 tu..dapat hadiah lagi best lah..teringat pulak masa kecilku..huhuhu..

Rabiatun Adawyah said...

wahhh..seronoknyer dapat hadiah..no 1 lagi tu..Tahniah yer..

izahdaut said...

eina..... akak ni nak masukkan bais ni kat pasti jugak..ok kan pasti tu?
pasti boleh..

anymz said...

takpe anak lelaki ramai ni eina..akak sendiri ada 4 org anak lelaki..seronok.bila dah besar jadi kawan..

eina said...

ady: waalaikummussalam kak ady...hehehe..mmg happy la kak dorang...budak2 kan,msti hepy bile dpt present...

rabiatun: tq my dear...

izah daut: a ah kak..PASTI mmg ok sesangat...budak2 pandai hafal mcm2 surah,mcm2 doa,mcm2 hadis..kite pun nganga dengar...hehehe

anymz: ye lah kak...xpe lah laki ke perempuan kan..yg penting dorang hormat n dengar ckp kita...

ikatankasihku said...

angah & alang, pandainya dia..dpt no 1..
tahniah.....

eina said...

ikatankasihku: tq dear....